دنیای مد و جواهرات, راهنمای خرید طلا و جواهرات

معرفی بهترین مدل های انگشتر طلا مردانه

بهترین مدل‌های انگشتر طلا مردانه چه ویژگی‌هایی دارند؟ 

در میان تمام اکسسوری‌های موجود برای آقایان انگشتر یکی از پرطرفدارترین‌ها می باشد. انگشتر در میان اکسسوری‌ها جذابیت خاصی به استایل آقایان می‌دهد به همین دلیل در بین اکسسوری های طلا مردانه فروش نسبتا بالایی دارد.

همچنین استفاده از آن نسبت به دیگر اکسسوری‌ها در بین آقایان بیشتر است به طوری که از آن استفاده روزمره دارند. به همین دلیل طراحان طلا و جواهرات طرحها و مدل های متنوعی از انگشتر طلا مردانه را روانه بازار کرده اند که برای یک انتخاب درست حتما باید نکاتی را بدانید تا در خرید سردرگم نشوید.

 

نکاتی برای خرید انگشتر طلا مردانه

عیار انگشتر: عیار طلا نشان دهنده میزان خلوص طلای به کار رفته در انگشتر است و هرچه عیار بالا باشد طلا خالص تر و قیمت بالاتر است.

اما هرچه عیار طلا کمتر باشد طلای کمتری در ساخت به کار رفته و فلزهای دیگری مثل مس با آن ترکیب شده تا استحکام طلا بیشتر شود. در نتیجه عیار طلا با مقاومت آن رابطه معکوس دارد. هرچه عیار کمتر باشد طلای مقاوم تری خواهیم داشت به همین دلیل بهتر است عیار انگشتر طلای مردانه پایین باشد تا انگشتر استحکام بیشتری داشته باشد و در صورت استفاده روزانه آن توسط آقایان در محل کار آسیب نبیند. 

رکاب انگشتر: از آنجا که بخش زیادی از انگشتر طلا مردانه را رکاب آن تشکیل می دهد در نتیجه رکاب انگشتر مردانه اهمیت ویژه ای دارد. رکاب های باریک در انگشتر مردانه زیبا نیستند و بهتر است انگشتری را انتخاب کنید که پهنای رکاب آن متوسط باشد. 

رنگ پوست: اگر رنگ پوست سرد باشد بهترین گزینه برای خرید انگشتر طلا مردانه، رنگ سفید است و اگر رنگ پوست گرم باشد بهترین گزینه طلای زرد است و اگر رنگ پوست خنثی باشد از هر رنگی می توانید استفاده کنید.

فرم دست: برای دستان کوچک بهتر است انگشتر طلا مردانه ظریف با سایز کوچک و یا انگشتر با سنگ و نگین کوچک را انتخاب کنید و برای این افراد نگین بیضی بهتر است. اما برای افراد با دستان بزرگ می توان انگشترهای بزرگ با جزئیات بیشتر انتخاب کرد.

فرم انگشت: برای انگشتان کوتاه انگشتر طلا مردانه باریک و نازک انتخاب کنید و برای انگشتان بلند انگشتر نگین دار مناسب است. برای انگشتان باریک انگشتر قطور و یا انگشتر با سنگ کوچک مناسب است تا انگشتان را پهن نشان دهد. اگر انگشتان پهن هستند می‌توانید انگشتر قطور، نامتقارن و ضخیم انتخاب کنید.

 

انواع مدل های انگشتر طلا مردانه

انگشتر نگین نخودی: این نوع از انگشترهای طلا مردانه دارای یک سنگ نخودی می باشد که در مرکز انگشتر قرار دارد و با نقش برجسته طراحی شده است. این طرح از انگشتر نمادی از قدرت و ثروت در نظر گرفته می شود.

انگشتر مروارید: این نوع انگشترها سطحی صیقلی و صاف دارند و نمادی از عشق و زیبایی هستند و بیشتر در مراسم های رسمی استفاده می شوند.

انگشتر کبود: این طرح از انگشتر با سنگ کبود به رنگ زیبا و جذابی تزیین شده است و نمادی از شفا و بهبودی می باشد.

انگشتر دست ساز: این انگشترها با دست ساخته می شوند و طرحی منحصر به فرد دارند و غالبا به عنوان قطعه های هنری شناخته می شوند.

انگشتر چرم مردانه: یکی از طرح های جدید انگشتر مردانه است که در آن از ترکیب طلا، چرم و سایر جواهرات استفاده شده است.

در کل انگشتر طلا مردانه در دو نوع کلاسیک و سنگ‌دار تولید می شود که طرح های کلاسیک ساده بوده و یک طرح شیک روی آن کار شده است اما انگشترهای سنگ دار که به عنوان جواهرات ارزشمند شناخته می شوند با سنگ های قیمتی مزین شده‌اند.

سخن آخر

مجموعه طلا سرا با سال ها تجربه در فروش انواع انگشتر طلا؛ دستبند طلا؛ النگو طلا ؛ گوشواره طلا ؛ گردنبند طلا ؛ پلاک طلا؛ سرویس طلا  به صورت حضوری  اینترنتی مشغول به فعالیت در استان اصفهان و سراسر ایران می باشد.

شما عزیزان علاوه بر طرح های موجود کلیه طرح های انتخابی و مورد پسند خود برای خرید شخصی، هدیه یا سرمایه گزاری می توانید در طلاسرا داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *