آشنایی با سنگ ها و جواهرات

همه چیز در مورد معروف‌ترین برندهای جواهرات در دنیا

معرفی معروف‌ترین برندهای جواهرات

وارد دنیای طلا و جواهرات که می شوید، برندهایی را می‌بینید که به دلایلی همچون طراحی منحصر به فرد، قدمت، کیفیت و شهرت زیاد در میان افراد معروف، نسبت به طلا و جواهرات دیگر قیمت بسیار بالاتری دارد، به طوری که فروش یک نمونه  تقلبی از آن به جای نمونه اصلی سود کلانی را برای فروشنده به همراه دارد. در این مقاله از مجله سالیز شما با تعدادی از برندهای معروف دنیا آشنا خواهید شد.

 

  • برند شوپارد (Chopard)

برند شوپارد، یک برند سوئدی است که توانسته با تولید ساعت‌هایی با سبک خاص و کیفیت ساخت بسیار بالا به شهرت جهانی برسد. این برند به عنوان یکی از موفق‌ترین و معروف‌ترین برندهای جواهرات شناخته شده است.

برند شوپارد در حوزه طلا و جواهرات نیز بسیار فعال است. کالاهای این برند تنوع زیادی دارد؛ از جواهرات الماس گرفته تا ساعت‌های لوکس و گران قیمت که شهرت جهانی دارند.

انگشتر، آویز و گردنبند، گوشواره، دستبند و انواع حلقه‌های ازدواج، از کالاهای برند شوپارد هستند. در کنار این زیورآلات، شوپارد به دسته‌بندی کالاهای خود تنوع بیشتری داده است و اکسسوری‌هایی مانند کالاهای چرمی، عینک آفتابی و عطر را نیز به محصولات خود اضافه کرده است. یکی از طراحی‌های برجسته‌ برند شوپارد، کالکشن نمادین الماس شاد  Happy Diamondاست که در آن کریستال‌های کوچکی از الماس در یک صفحه، آزادانه جابجا می‌شوند.

       

 

  • برند بوچلاتی (Buccellati)

برند بوچلاتی، یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات ایتالیایی است که در طراحی جواهرات خود از دوران رنسانس، طرح‌های رومی، پارچه‌های قیمتی، قطعاتی به سبک آنتیک و تکنیک‌های قدیمی الهام می‌گیرد و سبکی متمایز ایجاد می‌کند. اولین ساخته‌های برند بوچلاتی تاج‌ طلا، گردنبند و حلقه‌های کوکتل بود که نمونه هایی از حلقه های کوکتل را در تصاویر زیر می‌بینید.

 

  • برند پوملاتو (pomellato)

پوملاتو، یک برند لوکس جواهر ایتالیایی است. این برند یکی از پنج شرکت برتر فروش جواهرات در اروپا است. جواهرات برند پوملاتو ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند و از فرم‌های گرد و تراش‌های ملایم، در آن‌ها استفاده می‌شود. از جمله مجموعه‌های معروف «پوملاتو» می‌توان به Nudo، Capri، Sabbia، Victoria و Tango اشاره کرد که در زیر نمونه ای از طرح tango را مشاهده می کنید.

 

  • برند کارتیه یا کارتیر (Cartier)

کارتیر یک برند فرانسوی است که ساعت‌ و جواهرات گران‌قیمت طراحی و تولید می‌کند. کارتیر یکی از لوکس‌ترین برندهای ساعت و جواهرات در جهان است. پشت هر قطعه ساخته شده توسط کارتیه، داستانی شخصی از عشق، تعهد و دوستی نهفته است. حتی محصولات جدید این برند هم با طراحی منحصربه‌فرد الهام گرفته از سبک دوره‌های گذشته، ساخته می‌شوند. در واقع، کارتیه یک نام قابل اعتماد در دنیای گسترده جواهرات است.  از محصولات این برند که پس از عرضه محبوبیتی باور نکردنی پیدا کرد، می‌توان به ساعت تانک و دستبند عشق اشاره کرد.

 

  • برند میکی موتو (Mikimoto)

برند میکی‌ موتو، یک برند ژاپنی است که در ساخت جواهرات لاکچری و استفاده از مروارید های طبیعی، مخصوصاً مروارید سیاه در جواهرات خاصش معروف شده است. این برند برای اولین بار استفاده از مرواریدهای پرورشی را در ساخت جواهرات و زیورآلات ابداع کرد و توسعه داد. در زیورآلات این برند از زیباترین و مرغوب‌ترین مروارید های سفید، سیاه و صورتی استفاده می‌شود؛ همچنین سنگ‌های قیمتی رنگی و باکیفیت‌ترین نخ های ابریشمی نیز در ساحت زیورآلات این برند کاربرد دارند. برند میکی موتو در واقع یکی معروف‌ترین برندهای جواهرات است که مروارید جز جدایی‌ناپذیر طرح‌های آن است. 

 

  • برند پیاژه (Piaget)

پیاژه، یک برند سوئیسی است که طراحی و ساخت جواهرات را با ساعت‌های جواهرنشان شروع کرد و پس از آن ساخت و طراحی زیورآلات گران قیمت را انجام داد. این برند با ساخت حلقه‌ها و انگشترهای ساده و بدون نگین تا زیورآلات کار شده با الماس، برلیان، زمرد و … ، سعی کرده است تا همه‌ی سلیقه‌ها را درنظر بگیرد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند پیاژه به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات این ترکیب طرح‌های سنتی و مدرن با یکدیگر است؛ درخشش، ظرافت و استفاده از رنگ‌های زنده، از ویژگی‌های دیگر زیورآلات این برند است. یکی از ست های محبوب این برند  «Sunlight Journey»  نام دارد که از زیبایی درخشان خورشید الهام گرفته است. در واقع این طرح نشان‌دهنده تخصص پیاژه در استفاده از سنگ های قیمتی پر جنب و جوش، برای ایجاد جواهرات خیره کننده‌ای است که گرما و انرژی خورشید را جذب می‌کند.

  • برند بولگاری (Bvlgari)

بولگاری، یک برند ایتالیایی است و محبوبیت زیادی دارد. این برند در دنیای استایل و مد جایگاه ویژه‌ و مهمی دارد. بولگاری در زمینه‌ی طراحی و تولید اکسسوری، کیف، ساعت، جواهرات زنانه و مردانه و عطر فعالیت می‌کند. در کالکشن‌های بولگاری از سبک‌های یونانی الهام گرفته می‌شود. در واقع طراحی‌های این برند ترکیب سنتی و مدرن است. استفاده از اشکال ضخیم، قطعات بزرگ، سنگ‌های کوژ تراش، رنگ‌های روشن و نقوش میوه‌ای و قطعات کلاسیک ایتالیایی (مثل گردنبند‌های چسبان)، از جمله ویژگی‌های برند بولگاری است. زیورآلات این برند شامل گردنبند بولگاری، دستبند، گوشواره و … می‌شود. 

 

  • برند گراف (Graff)

گراف، یکی دیگر از برندهای لوکس جواهرات است. این برند بریتانیایی در میان افراد ثروتمند و مرفه بسیار پرطرفدار است. از ویژگیهای منحصر به فرد این برند می توان به این موارد اشاره کرد: هنرمندی و استادی در دست‌ ساز بودن جواهرات، کیفیت جواهرات تراش‌ نخورده آن و فلزات مورد استفاده، استفاده از سنگ ها با فرم‌ها و تراش‌های خاص، استفاده از سنگ‌های بزرگ در زیورآلات، که این برند خالق این ویژگی است. این برند الماس‌های قدیمی و استفاده شده را از سرتاسر دنیا خریداری می‌کند و در طراحی‌های جدیدش از آن‌ها استفاده می‌کند.

 

  • برند تیفانی اند کو (Tiffany & Co)

تیفانی، یکی از معروف‌ترین برندهای جواهرات است. این برند آمریکایی به فروش جواهر و نقره‌سازی مشهور است. محصولات برند تیفانی تنوع زیادی دارد و برای مراسم‌های مختلف قابل استفاده هستند. کلکسیون برند تیفانی اند کو، برای خانم‌ها، آقایان و حتی کودکان قابل استفاده است. محصولات تیفانی شامل جواهرات طلا و نقره، کریستال، لوازم التحریر، عطرها، بطری های آب، ساعت، لوازم جانبی شخصی و کالاهای چرمی است. در کارهای جدید تیفانی، از طراحی نوستالژیک الهام گرفته شده است. انگشتر تیفانی، طرح‌های جذاب گردنبند، دستبند و … از جمله محصولات بخش جواهرات این برند است.

 

  • برند ون کلیف اند آرپلز (Van cleeg & Arpels)

ون‌کلیف اند آرپلز، یکی دیگر از معروف‌ترین برندهای جواهرات در فرانسه است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات گران قیمت، جواهرات عروس، ساعت‌های مچی و رومیزی لاکچری و عطر فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برند ون‌کلیف اند آرپلز می توان به تولید جواهرات چند منظوره، توجه به نمادگرایی و نوآوری، استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه، ارائه بهترین محصولات به مشتریان و تحقق رویای مشتریان برای داشتن زیورآلات مورد علاقه شان اشاره کرد.

 

  • برند هری وینستون ( Harry Winston)

هری وینستون در ابتدا یک جواهرفروش آمریکایی بود؛ او هوش و استعداد عجیبی در کار خود داشت و به همین دلیل به یکی از گران‌ترین برندهای طلا و جواهر در جهان تبدیل شد. الماس امید، معروف‌ترین و البته گران‌قیمت‌ترین جواهر برند هری وینستون است که در طول تاریخ میان پادشاهان دست‌ به‌ دست چرخیده است. جواهرات این برند بسیار با دوام می باشد و الماس جز جدانشدنی جواهرات این برند است.

 

سخن آخر

مجموعه طلا سرا با سال ها تجربه در فروش انواع انگشتر طلا؛ دستبند طلا؛ النگو طلا ؛ گوشواره طلا ؛ گردنبند طلا ؛ پلاک طلا؛ سرویس طلا  به صورت حضوری  اینترنتی مشغول به فعالیت در استان اصفهان و سراسر ایران می باشد.

شما عزیزان علاوه بر طرح های موجود کلیه طرح های انتخابی و مورد پسند خود برای خرید شخصی، هدیه یا سرمایه گزاری می توانید در طلاسرا داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *